Доброго дня!
На сьогоднішньому занятті пропоную вам ознайомитися з такою темою: "Що таке повітря ?".
Мета: розширити знання про властивості повітря; навчитись розрізняти характер вітру (холодний, теплий, сильний, слабкий) за допомогою спостережень та дослідів підводити до самостійних висновків; виховати дбайливе ставлення до довкілля.
Пропоную переглянути цікаве відео за посиланням : Повітря
А зараз проведемо невеличку дослідницьку роботу.
Поставте перед собою тарілочку з водою.
- За допомогою яких частин свого тіла ми можемо відчувати повітря? (Ніс, рот.)
- Вдихніть повітря через ніс, видихніть через рот. Ви змогли його побачити? (Ні, отже воно прозоре.)
- Помахайте зошитом, або листочком перед своїм обличчям. Що відчули? Про що це говорить? (Дотик повітря, повітря невидиме.)
- Яким словом можна назвати рух повітря? (Вітер)
- Чи можемо ми його побачити або відчути на вулиці? (Колихання дерев, кущів, запах квітів.)
На домашнє опрацювання: "Які досліди можна ще використати, щоб відчути повітря? (Усно)
Намалювати предмети живої природи, які нам дають повітря.
Фото в групу.
Немає коментарів:
Дописати коментар